dnes je 29.3.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Metodické doporučení pro nákup reklamy

5.6.2023, Zdroj: Portál o veřejných zakázkách a koncesích (www.portal-vz.cz)

Metodické doporučení mechanismu nákupu reklamy ve veřejných zakázkách v oblasti brand safety. Cílem doporučení je způsob vymezení vlastností předmětu veřejné zakázky – mediálního prostoru, ve kterém si zadavatel nepřeje z důvodu kontraproduktivnosti umístění inzerce vůči vlastnímu účelu reklamy, inzerovat.

Metodické doporučení mechanismu nákupu reklamy ve veřejných zakázkách v oblasti brand safety

Cílem doporučení je způsob vymezení předmětu veřejné zakázky – mediálního prostoru, ve kterém si zadavatel nepřeje z důvodu kontraproduktivnosti umístění inzerce vůči vlastnímu účelu reklamy, inzerovat.

Uvedení

Stát, respektive státní úřady, instituce, samosprávy, státní

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Nemovitost profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

DOPORUČUJEME
PortalPRO
OD NÁS PRO VÁS
Převody družstevních bytů a následná správa domu
Převody družstevních bytů a následná správa domu

E-document

Ekonomické aspekty převodů bytů členům BD.

Práva a povinnosti vlastníků bytů dle aktuálních judikátů - soudní výklad nejasných pravidel v SVJ

Soudní výklad nejasných pravidel v SVJ

Tištěná brožura

Komentáře judikátů s přímým dopadem v praxi SVJ.

E-document

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Tento dokument není zatříděn.
Nahrávám...
Nahrávám...