dnes je 27.9.2023

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Muž dostal po téměř roce zpět přeplatek za elektřinu

4.9.2023, Zdroj: Kancelář ombudsmana

Případ spotřebitele ze Zlínska ilustruje, jaké možnosti mají lidé při sporech s dodavateli energií a jak jim může pomoci ombudsman. Toho oslovil bezradný muž, který se od loňského srpna neúspěšně snažil od dodavatele elektřiny získat přeplatek záloh. Místo vyplacení bezmála 16 000 korun ale společnost dlouhodobě nekomunikovala.

Právnička Kanceláře ombudsmana stěžovateli vysvětlila, jak může dál postupovat, a spotřebitel nakonec své peníze dostal.

„Ve spotřebitelských sporech může veřejný ochránce práv pomáhat pouze nepřímo. Zákon totiž ombudsmanovi nedovoluje zasahovat do sporů mezi soukromými subjekty. Ombudsman ale může prověřit, jak případ řešily příslušné úřady. U sporů lidí s dodavateli energií

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Nemovitost profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

OD NÁS PRO VÁS
Převody družstevních bytů a následná správa domu
Převody družstevních bytů a následná správa domu

E-document

Ekonomické aspekty převodů bytů členům BD.

Práva a povinnosti vlastníků bytů dle aktuálních judikátů - soudní výklad nejasných pravidel v SVJ

Soudní výklad nejasných pravidel v SVJ

Tištěná brožura

Komentáře judikátů s přímým dopadem v praxi SVJ.

E-document

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Tento dokument není zatříděn.
Nahrávám...
Nahrávám...